Dag 1 'de reis' - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Isabelle Wagemaker - WaarBenJij.nu Dag 1 'de reis' - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Isabelle Wagemaker - WaarBenJij.nu

Dag 1 'de reis'

Door: Isabelle Wagemaker

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

15 Februari 2014 | Spanje, Barcelona

Nou jongens...,
Na een hoop stress en gedoe de afgelopen week zijn we dan toch echt in Barcelona.
Na honderd keer mijn ouders en broertje te geknuffeld te hebben, gingen Veerle en ik er toch echt aan beginnen.
De vlucht ging erg goed, helaas moesten we in Barcelona wat lang wachten op onze bagage, maar de dames die ons van het vliegveld kwamen halen, hadden we redelijk snel gevonden.
Na een klein kwartiertje waren we al bij ons appartementen complex, en bedankten de dames voor de rit! Ook bij het complex werden we hartelijk verwelkomt! Veerle en ik hebben echt een mooie kamer, dat hebben goed voor elkaar. In ons appartement zitten nog 2 andere mensen, een Italiaan en een ander Nederlands meisje
We zijn meteen de stad in gegaan, het is niet ver lopen dus we waren er zo. Morgen gaan we nog eens goed op verkenning uit.
Ik geniet erg van alles hier om me heen!
Maar nog steeds niet het besef dat ik er nu echt ben, maar dat komt nog wel denk ik als ik dan echt met mijn stage begin in het Hilton.

Buenos noches amigos! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isabelle

Student MBO Europrof Horeca Opleidingen 1ste jaar horeca ondernemend management student Ik ga 7 weken stage lopen in het Hilton hotel in Barcelona

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 2213

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

15 Februari 2014 - 05 April 2014

Barcelona

Landen bezocht: